Zdemoralizowani

Opis forum

#1 2012-05-15 20:05:17

Ziggin

Administrator

Punktów :   

Zdemoralizowany Squad

Tutaj piszemy nick w grze , role , profki no i krótko coś o sobie.

Ja zacznę.
Nick w grze : Ziggin,Griden(alt) , rola dps x2, profki : mining/engi , bs/jwl. Na imię mi Mateusz pochodzę i studiuje na Śląsku. Mam 21 lat lubię ostre gitarowe brzmienie , zimne piwo;)

#2 2012-05-15 20:21:29

Gudr

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Zdemoralizowany Squad

to ja kontynuuję
Nick w grze: Gudr (dk), Buziol (alt)(hunt); rola tank/dps, alt dps; profki: eng/mining alt tailo/ench.
Jestem Dziku, swojego imienia nie lubię i nie podam ;p. Jestem z centralnej Polski (Łowicz), studiuję w Łodzi. Też mam 21 lat, lubię piwo, wódkę (najbardziej własnej roboty), czasami coś mocniejszego. Uwielbiam (i umiem) gotować i tworzyć nowe przepisy. Co do muzyki: dubstep, blues, hh, jazz.

EDIT: w chwili obecnej gram dopiero od 5 tygodni, nie wkurwiajcie się, jak zaleci noobem ode mnie czasem ;p

Ostatnio edytowany przez Gudr (2012-05-16 21:12:47)

#3 2012-05-16 00:17:50

NailerJestem

Nowy użytkownik

Punktów :   

Nick w grze: Nailer [80] (Hunter), Channing [39] (Mage - nie używany), Rola: DPS , Profesje: Engi, Jewel - na niskim skilu , niedługo wymaksuje.
Mam 17 lat ;D Patryk miło mi ;d mieszkam w Kutnie, również lubie piwko ;d na ogół interesuję sie informatyką ;d muzyka: rap, dubstep, ska, electro house. z WoWem mam do czynienia już z 5 lat ;d nie wiem co jeszcze moge dodać, jak mi coś przyjdzie do głowy to zrobie edit ;p teraz troche zaspany jestem

#4 2012-05-16 18:06:55

kret1990

Nowy użytkownik

Punktów :   

Hey Hi Hello!